Organizowanej przez E.Leclerc ul. Ciszewskiego 15 w Warszawie w ramach Programu
Lojalnościowego BONUS E.Leclerc
§1
Zasady ogólne
- Program Skarbonka jest lokalną akcją organizowaną przez Immomok Sp. Z o.o. ul.
Ciszewskiego 15, 02-777 Warszawa (zwanego dalej Organizatorem) w ramach
ogólnopolskiego Programu Lojalnościowego BONUS E.Leclerc. - W ramach Programu Skarbonka Organizator oferuje swoim klientom, którzy spełnią
określone w ofercie warunki, korzyści typu cashback. - Oferty przygotowane przez Organizatora w ramach Programu Skarbonka skierowane są
do klientów sklepu E.Leclerc Ursynów, którzy są uczestnikami Programu
Lojalnościowego BONUS E.Leclerc. - We wszelkich kwestiach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie znajdują
zastosowanie zasady określone w Regulaminie Programu Lojalnościowego BONUS
E.Leclerc.
§2
Zasady Programu Skarbonka
- Niniejsze zasady obowiązują wyłącznie w odniesieniu do promocji w sklepie.
- Promocje w ramach Programu Skarbonka mają charakter akcji jednorazowych lub
obowiązujących przez określony czas. O terminie obowiązywania danej promocji
Organizator informuje klientów przed jej rozpoczęciem na jeden lub kilka z
następujących sposobów:
- prezentacja oferty na stronie internetowej sklepu www.ursynow.leclerc.pl
- publikacja oferty w lokalnym katalogu
- prezentacja oferty na plakatach lub banerach
- w aplikacji mobilnej Bonus E.Leclerc
- wyświetlacze TV
- spoty reklamowe w radiowęźle
Za zakupy dokonane przy użyciu Karty na Koncie gromadzone są środki pieniężne w
następujących wysokościach:
- pierwsze zakupy każdego dnia powyżej 60 zł dodają + 2 pkt. (2 zł) jako Cashback,
- koszyk o wartości powyżej 300 zł dodaje + 5 pkt. (5 zł) jako Cashback.
- W ramach Programu Skarbonka Organizator premiuje zakupy o określonej minimalnej
wartości pojedynczej transakcji tzw. koszyka. - Premia w postaci Cashback może być warunkowana aktywacją kuponu w Aplikacji
przed zamknięciem premiowanej transakcji. - W przypadku, gdy Klient spełnia warunki określone w Regulaminie oraz w okresie
obowiązywania promocji dokona transakcji o określonej wartości, system doliczy do
stanu Konta Klienta środki pieniężne w kwocie podanej uprzednio do wiadomości
klientów w Aplikacji lub w oświadczeniu publicznym. - Uzyskane przez Klienta środki mogą być wykorzystane na zasadach określonych w
Regulaminie Programu Lojalnościowego BONUS E.Leclerc.
§3
Postępowanie reklamacyjne
- Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji
z niniejszym Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi Programu Skarbonka w
ciągu 7 dni od daty dokonania zakupów. - Reklamacje należy kierować na piśmie, drogą pocztową do: Immomok Sp. z o. o. ul.
Ciszewskiego 15. z dopiskiem „ Program Skarbonka „ lub poprzez stronę
internetową www.ursynow.leclerc.pl/kontakt/ - Reklamacja musi zawierać dokładne dane osobowe zgłaszającego reklamację (imię,
nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym reklamującego), przyczynę
reklamacji, treść żądania reklamującego oraz opis okoliczności uzasadniających
reklamację. - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Powiadomienie o rozstrzygnięciu reklamacji nastąpi drogą pocztową na adres
zamieszkania podany w reklamacji lub mailowo, na adres, z którego została
wysłana. - Reklamacje złożone pod niewłaściwy adres, po terminie lub informacje nie
zawierające wymaganych danych nie będą rozpatrywane.
§4
Postępowanie w razie zwrotów towarów
- Zwroty towarów są dopuszczalne jedynie w przypadku złożenia przez Klienta
uzasadnionej reklamacji, uwzględnionej przez Sklep, w ramach której nie jest możliwa
wymiana towaru na nowy lub jego naprawa, lub ze względu na szczególne okoliczności
Klient odstępuje od umowy dokonując równocześnie zwrotu towaru, a Sklep dokonuje
zwrotu zapłaconej ceny na zasadach poniżej opisanych. - W przypadku, gdy Klient dokonuje zwrotu towaru, za który zapłacił w całości środkami
zgromadzonymi uprzednio na koncie przypisanym do Karty Lojalnościowej, zwraca się
temu Klientowi na to samo konto identyczną równowartość środków jaka została
pobrana z konta w związku z zakupem danego towaru i odbiera towar od Klienta.
Klientowi nie wypłaca się gotówki ani innych środków płatniczych. - W przypadku, gdy Klient dokonuje zwrotu towaru, za który zapłacił częściowo środkami
zgromadzonymi na koncie przypisanym do Karty Lojalnościowej, zwraca się temu
Klientowi na to samo konto identyczną równowartość środków jaka została pobrana z
konta w związku z zakupem danego towaru, zwraca się Klientowi cenę jaką Klient
zapłacił za towar (różnicę po uwzględnieniu rabatu) oraz odbiera się od Klienta towar. - W przypadku, gdy Klient zwraca towar za który otrzymał środki na Kartę Lojalnościową,
wówczas pomniejsza się ilość środków zapisanych na koncie przypisanym do Karty o
równowartość korzyści wynikającej z zakupu tego towaru, w każdym jednak przypadku
umorzeniu ulega maksymalnie taka ilość środków, jaka aktualnie zakodowana jest na
karcie (zwrot towaru nie powoduje powstania „debetu” na Karcie Lojalnościowej). - W przypadku, gdy Klient zwraca towar, którego cena miała wpływ na przyznanie
kwotowej premii za transakcję o minimalnej wartości, a zwrot tego towaru powoduje,
że premia stałą się nienależna, pomniejsza się ilość środków zapisanych na koncie
przypisanym do Karty o kwotę nienależnej premii [przykład: za wartość koszyka co
najmniej 100 zł Sklep przyznał korzyść w kwocie 10 zł, zwrot towaru powoduje, że
wartość koszyka wyniosła mniej niż 100 zł – premia była nienależna]. - W przypadku, gdy Klient dokonuje zwrotu towarów, przy zakupie których wykorzystał
zgromadzone na koncie przypisanych do Karty Lojalnościowej środki i równocześnie
przy zakupie tych towarów zostały mu przyznane środki na konto, zwraca się na konto
środki odpowiadające środkom wykorzystanym w ramach danej transakcji, jednak
pomniejszone o wartość środków doliczonych z tytułu zakupu tych towarów, oraz
zwraca się Klientowi cenę jaką zapłacił za towary (z uwzględnieniem udzielonego
rabatu).
§5
Postanowienia końcowe
Niniejszy regulamin pozostaje do wglądu w Punkcie Obsługi Klienta oraz na
stronie www.ursynow.leclerc.pl